Typowa żarówka H7 emituje strumień świetlny ok.1400 lumenów, testowana żarówka Philips +90% emituje 1530lumenów, a więc różnica oświetlenia w rzeczywistości jest jedynie 10% , spowodowane to jest iż żarówki o zwiększonym strumieniu mają zbliżoną moc do konwencjonalnych. Zwiekszenie strumienia uzyskuje się poprzez inne zwinięcie skrętki wolframowej. Wadami stosowania takich żarówek jest ich krótka trwałość, cena oraz szybsze wypalenie odbłyśników.
Jest to praktykowane w wielu warsztatach samochodowych, jednak nie informują oni klienta iż wraz z dokonaniem tego typu modyfikacji powoduję to utratę homologacji. Takie rozwiązania może praktykować wyłącznie producent samochodu. Nawet jeżeli zamontowano LED`y z homologacją to przepisy nie pozwalają przerabiać oryginalnych reflektorów.
W reflektorze samochodowym nie może być zainstalowane inne światło niż to, z którym reflektor otrzymał homologacje. Czyli jeżeli standardowo reflektor miał zainstalowaną żarówkę H7, to montaż xenonów pozbawia go homologacji.
Reflektory xenonowe posiadają automatyczną regulacje, jednak mimo to jeżeli ich pozycja `bazowa` została zaburzona będą one pozycjonowały się niewłaściwie i wymagają wówczas regulacji dokonanej przez specjaliste.
Tak, ponieważ reflektory w USA świecą symetrycznie, czyli równomiernie oswietlają jego lewą jak i prawą stronę. W Polsce reflektory świecą asymetrycznie doświetlając pobocze, natomiast w Wielkiej Brytanii dokładnie na odwrót. Koszt takiej usługi zależny jest modelu auta, oraz typu reflektorów.