Zużycie lamp

Sample icon 2 Podczas eksploatacji samochodu, naturalnym zjawiskiem jest występowanie zżółkniętych, zrysowanych, zmatowiałych kloszy i wypalonych odbłyśników reflektorów samochodowych.

SKLEP

Sample icon 2 90% sprzedawanych żarników Xenonowych w internecie z napisami `Philips` i `Osram` to chińskie podróbki. U nas masz 100% PEWNOŚĆ ORYGINALNYCH PRODUKTÓW - XENON

Koszt

Sample icon 3Polerowanie jednej lampy samochodowej to koszt od 50 zł w zależności od stopnia zużycia i rodzaju reflektora. Koszt regeneracji odbłyśnika można sprawdzić TUTAJ.

FAQ


 

  1. Czy zastosowanie żarówki o zwiększonym strumieniu poprawi jakość mojego oświetlenia?

    Typowa żarówka H7 emituje strumień świetlny ok.1400 lumenów, testowana żarówka Philips +90% emituje 1530lumenów, a więc różnica oświetlenia w rzeczywistości jest jedynie 10% , spowodowane to jest iż żarówki o zwiększonym strumieniu mają zbliżoną moc do konwencjonalnych. Zwiekszenie strumienia uzyskuje się poprzez inne zwinięcie skrętki wolframowej. Wadami stosowania takich żarówek jest ich krótka trwałość, cena oraz szybsze wypalenie odbłyśników.

  2. Czy można instalować diody LED w reflektorach samochodowych?

    Jest to praktykowane w wielu warsztatach samochodowych, jednak nie informują oni klienta iż wraz z dokonaniem tego typu modyfikacji powoduję to utratę homologacji. Takie rozwiązania może praktykować wyłącznie producent samochodu. Nawet jeżeli zamontowano LED`y z homologacją to przepisy nie pozwalają przerabiać oryginalnych reflektorów.

  3. Czy warto stosować uniwersalne ksenony H7 do reflektorów soczewkowych?

    W reflektorze samochodowym nie może być zainstalowane inne światło niż to, z którym reflektor otrzymał homologacje. Czyli jeżeli standardowo reflektor miał zainstalowaną żarówkę H7, to montaż xenonów pozbawia go homologacji.

  4. Czy reflektory xenonowe wymagają regulacji w pionie?

    Reflektory xenonowe posiadają automatyczną regulacje, jednak mimo to jeżeli ich pozycja `bazowa` została zaburzona będą one pozycjonowały się niewłaściwie i wymagają wówczas regulacji dokonanej przez specjaliste.

  5. Czy reflektory w samochodach sprowadzanych ze Stanów Zjednoczonych oraz Anglii wymagają przeróbek?

    Tak, ponieważ reflektory w USA świecą symetrycznie, czyli równomiernie oswietlają jego lewą jak i prawą stronę. W Polsce reflektory świecą asymetrycznie doświetlając pobocze, natomiast w Wielkiej Brytanii dokładnie na odwrót. Koszt takiej usługi zależny jest modelu auta, oraz typu reflektorów.

Reflektory asymetryczne, przystosowane do Polskich warunków

Słabo świecą twoje reflektory? Przyjedź do nas zdiagnozujemy przyczyne i naprawimy je ! Zadzwoń!